Rabu, 4 Januari 2006

Motivated

Semalam aku fully motivated. Hari ni still aku masih bermotivasi penuh dengan tekad dan berwawasan. Cuma semangat aku hilang sikit. Sikit je la tak banyak. Tapi tak pe. Hidup bukan ada satu pilihan je. Banyak pilihan lain lagi.

Aku tak mahu lagi guna phrase "Better Late Than Never", aku prefer guna "NOW or NEVER". So, I decide NOW. Late is not an option. :-) Wahaha.. Aku masih fully motivated! Biasa la baru balik dari kursus. Ahaha.

Kelas Make up, Facial - aku perlu attend every week including health talk. :-) Wahhh.. sangat maju amyz.. azam tahun baru ke? Naaaa.. I don't think its my new year resolution. I just want to be a betterwoman to build a better life with better health and beautiful. :-) Impian tu sangat best kan? kan?

Sapa nak join???? Ehehe.. :-D

0 comments:

Cerita Lama Amyz