Khamis, 19 Januari 2006

Fantasi

Katakan tiba-tiba la kan, dapat duit 1 juta. Apa nak buat agaknya ye? *Hmm.. ni yang buat aku berfantasi macam-macam ni. ;;) *

Kalau aku, (kalau.. aku bilang kalau..) aku dapat 1 juta tu kan. Hihi. *start berfantasi macam-macam* Selain dari menyelesaikan hutang pinjaman pelajaran dan lain-lain jenis hutang (jika ada). Aku nak bawa my whole family pergi travel ke tempat yang best - macam New Zealand, leh tengok tempat Peter Jackson shooting LOTR. Then bawa my whole family buat umrah dan haji sekali. Pergi ramai-ramai satu family best tau!!

Kemudian, nak beli kereta BMW 5 series untuk bawa gi jalan-jalan serata Malaysia, and my kancil tu bawa jalan-jalan sekitar KL, since parking lot kat KL ni sempit. Tapi kancil tu, aku nak modified dulu la. ;-)

Nak beli satu bungalow, ada swimming pool, ada.. erkkk?? Alamak. Tak cukup la satu juta. Nak lagi 5 juta leh tak? Huhuhu..

Walaubagaimana pun, aku yakin impian @ fantasi aku ni jadi kenyataan sebab : Semua kejayaan bermula dari cita-cita.

Semua cita-cita bermula dari impian. Semua impian bermula dari mimpi. Semua mimpi bermula dari..

ZZzzzzz.....

=))

0 comments:

Cerita Lama Amyz