Khamis, 24 November 2005

Empat Tahun

4 Years~

Eh, tak sedar dah 24 Nov. Rupanya web jurnal aku ni dah berusia empat tahun pada 13 Nov yang lepas. No wonder la, aku tetiba ada idea nak tukar layout. Wow, 4 years already. Macam sekejab je. 4 tahun masih muda kan? :-D

Yeay! Happy Birthday Webbie!!(belated..)


Dalam Filem Salon, Emma ada tanya Ezra, apakah kenangan paling manis dalam hidup dia? So, Ezra jawab, kenangan manis dalam hidup dia masa umur dia 14 tahun, dia suka kat seorang girl dan cuba nak cium that girl. Aku tersenyum bila Ezra cakap macam tu. Actually aku teringat la something. But nothing to do with kiss la. But the sweetest memories in my life. yeah.. in my life.

Since aku ni tak suka nak eleborate panjang-panjang. Aku just put it here as simple as possible. :-) (malas aku ni..)

. Graduate, walaupun bukan dengan result yang flying colors.

. Dapat beli kereta sendiri walaupun kancil je. Nanti nak tukar BMW 3 series. Hihi.

. Dapat 2 anak buah dalam tahun yang sama, 2003. Tu baru anak buah. Belum anak sendiri lagi.

. Suka gila bila tahu orang yang aku suka gila tu suka gila kat aku gak. Ahaha.

. Masa 1st time naik kapal terbang. Hahaha.

Lain-lain ada. Banyak.. Tapi tu je yang paling manis. So, what is ur sweetest memories? :-)

0 comments:

Cerita Lama Amyz