Isnin, 29 Ogos 2005

Iklan

Iklan Lagi

Kawan-kawan saya akan membuat satu make up workshop yang hands-on iaitu 100% praktikal cara-cara make up pada 11hb September di PJ, 2pm hingga 5pm. Cuma RM95 dan kelas make up percuma selepas workshop akan di adakan setiap minggu, sehingga anda semua pandai make up sendiri dan make up orang lain juga.

Tempat terhad. Boleh tinggalkan email address anda pada guestbook saya, saya akan hubungi anda. :-)

e.o.iklan

Saya sangat sibuk di bulan kemerdekaan ini. Anniversarry mak & ayah makin hampir. Saya tak belikan hadiah lagi untuk mak dan ayah. Rasa sedih juga bila banyak perkara yang saya mahukan berjalan lancar tidak dapat berjalan lancar. Contohnya, pertandingan bola jaring. Sedihnya rasa hati. Mungkin ada hikmahnya.

Tapi yang penting, saya tidak boleh putus asa.

0 comments:

Cerita Lama Amyz