Jumaat, 22 Julai 2005

Tulisan Kecil

1st, aku resize font dari 10px ke 12px. Kasi besar sikit. Tak mahu sakitkan mata pembaca. Aku sayangkan pembaca blog aku ni.. ;-)

But, in real life pun tulisan tangan aku memang kecil. Memang selalu kena marah-marah dengan cikgu/kawan/adik beradik/pakwe pasal tulisan kecil yang menyakitkan mata diorang. Alahai.. kasihan.

Seorang fasilitator cakap, orang yang bertulisan kecil ni, sifat dia suka menyembunyikan atau perahsia. Kebetulan agaknya, aku memang seorang yang perahsia. Alamak, dah terbuka rahsia pulak..! Hihi.

Hai, tak kan lah nak bagitau semua rahsia kat semua orang. Certain perkara perlu dirahsiakan. Orang cakap, pekung di dada jangan di buka. Mengaibkan diri sendiri saja.

Dulu, aku teringin sangat nak luahkan segala-gala tentang aku dalam blog ini. Tapi since aku dah kenal sebilangan besar orang yang baca blog ni. Aku simpan segala cerita tentang aku dalam hati. Aku menulis tentang perkara yang bersifat umum dan tidak begitu serious sahaja.

END.

Orang sibuk bercerita tentang AP. 1st, Ayah Pin. Patut dia kena tangkap secepat mungkin. Sebab dah mengancam keselamatan dalam negara. Cepat! Waktu inilah nak guna ISA. Hihi. Tapi tak tertangkap lagi. Agaknya dia ghaib ke kerajaan langit kot.

AP yang lagi satu tu pulak, kalau betul Mini Cooper tu harga dia RM16k je, lepas ni aku nak sambar satu. Murah dari kancil pulak tu! Ampeh je diorang jual sampai RM160k. Dari dulu aku adore kereta Mini tu. Bukan sebab filem The Italian Job.

Nak komen lebih-lebih tak boleh. Penjawat awam adalah pihak yang berkecuali. :-)

END.

Esok start Karnival Mega Sale Malaysia. Yea.. yeah! Boleh shopping banyak-banyak! Waa.. cukuplah, amyz. Masa JCard Day tu dah abis banyak tau!! *sorry.. saya ni selalu konflik dengan diri sendiri.. hihi..:-)

0 comments:

Cerita Lama Amyz