Jumaat, 15 Julai 2005

Layout Baru

Sorry, tukar design lagi. Bila OP cakap lebih kurang sama dengan design lama. Tanpa lengah aku terus tukar lain. Blogger style pula. ;-) Nampak macam blogger pula, tapi aku web-designer yang ada blog. Eh, ada beza ke? Ada beza kan? hihi.

Tak kisah lah blogger ke, web-designer ke. Janji ada web sendiri dan boleh mengeluarkan pendapat sesuka hati. Negara kita kan demokrasi?

Lepas dapat banyak motivasi dari kursus yang baru diikuti baru-baru ini, banyak perkara yang aku rasa aku mahu lakukan. Terutama bidang berkaitan dengan minat. Nanti aku usahakan. Insya Allah. Kadang usaha kita selalu disekat oleh faktor ekonomi. :-) Itu yang banyak orang putus semangat. Kasihan.

Sama juga macam aku. Nak sambung study sampai sekarang belum tercapai lagi. Faktor ekonomi jadi alasan. Lagi satu serik nak meminjam. Insya Allah. Sooner or later, aku akan sambung juga. ;-)

Alamak. Arkib tak letak lagi. Banyak kerja nak re-design arkib yang hampir 5 tahun tu. Banyak nak tukar. Every each pages! Pergh! Tengoklah dulu. Kalau rajin, adalah arkib. Kalau tak, minta maaf ok?

0 comments:

Cerita Lama Amyz