Khamis, 19 Mei 2005

Tak Sabarnya!

Seronok! Tak sabar nak tunggu malam esok! Tak sabar nak tunggu minggu depan. Waa.. kalau macam ni tiap-tiap bulan, mesti seronok. Yang tak seronoknya, macam air lajunya duit aku hanyut nanti. Ha ha ha..

Keluar dari KL ni. Dah lama tak pergi vacation dengan family. Mesti seronok kali ni sebab ada anak-anak buah aku yang bijak-bijak dan comel-comel. Wa.. nanti sampai Langkawi, the 1st thing aku nak beli, of course la chocolate!! Bestnya chocolate. Bestnya.

Aduh! BTN ni pula, masa kita nak pergi vacation ni la, dia hantar surat suruh pergi kursus kenegaraan. Sangat hampeh! Nasib baik boleh tangguh. Aku pun faks surat penangguhan kursus dan postpone ke akhir bulan jun. Alhamdulillah. Selesai satu masalah. Lalalilalala..

4 hari di Langkawi. Cuti sepanjang minggu depan. Then, khamis next week - fly to Kuching. Part ni lah yang paling tak sabar sekali. Ahaks! ;-) Syyy.. ;-)

Ok. Stop. Jangan seronok sangat, ingat pesan mak. :-p

Lalilalalala.. *nyanyi lagu Lelaki Idaman by Melly Goeslow.* Ahaks!

Cerita lain.

Aku suka iklan rumi vs juli kat era which is khairil cakap, dulu.. dorang ni pernah bercinta. terkandas di tengah jalan. dulu.. kiran.. kih kih kih..

Ada banyak benda aku suka. Tapi aku tak sempat nak cakap. Time is up! Nak balik cepat sebab nak jemput kak long kat puchong. bye for now. Kalau sempat, besok aku update sebelum aku bercuti panjang sehingga 31hb Mei dan kembali semula pada 1 Jun nanti. Seronoknya..!!

0 comments:

Cerita Lama Amyz