Isnin, 9 Mei 2005

Saja Update

Lagu-lagu favorite masa kini.

1 - ceria bersamamu - anding & edlin - sebab utama muka edlin tu sangat cute masa nyanyi lagu ni. anding dengan style rambut dia buat dia nampak stylo sket dari dulu

2 - get right - j.lo - any song from her, can make my body move and dance. further more, her body, sangat pergh! vclip j lo tak usah cakap la. seksi tu dah tentu lah. tapi suka tengok dia menari. erotik.

3 - ada apa dengan mu - peterpan - band indon yang aku minat lepas so7 & dewa. ada apa dengan mu ni bukan ada maksud apa-apa pada aku. cuma susunan lirik dan lagu sangat-sangat menarik telinga aku untuk mendengarnya.

4 - somewhere only we know - keane - band sempoi, saingan coldplay. this song simple and meaningful.

5 - do something - britney spears - sebab britney yang nyanyi, sebab tu aku suka lagu ni. dari dulu aku suka tengok britney nih, walaupun attitude dia tak berapa bagus sangat. aku bukan nak tiru attitude dia pun.

6 - lonely no more - rob thomas - lagu ni best. aku bagi 4 bintang.

7 - aku dia dan kamu - d va - lagu ni simple dan kelakar. memula ingat band indon nyanyi. rupanya local band. kira ok la. ada talent yang baik.

8 - caught up - usher - usher memang tak pernah hampakan aku dengan lagu-lagu dia yang memang best-best.

9 - only one - yellow card - lagu ni best sebab ada violent

10 - sunday morning - maroon 5 - lagu paling simple & easy listening.

Why?

Nothing much I can say bout my life or my work. But what I really hated so much, when new guy wanted to know me, keep asking me "do you have special boyfriend?" and then I just answered, “yes. I have two boyfriends” and they rolled their eyes. Aih, dont believe me, huh?

Why they have to ask me such question? Why they just come to me as friend, without asking me that question and making me uncomfortable? You being such a weird and freaking me out, guys! Please.. laa..

====

Congratulation my dear friend. Semoga hari pertama untuk pekerjaan baru ini memberi seribu erti kepadamu. Mudah-mudahan dengan pekerjaan yang baru ini, dapat kau mencapai segala impianmu.

0 comments:

Cerita Lama Amyz