Khamis, 17 Mac 2005

Testing~

Hmm.. Banner baru menawan kalbu. Tergodakah dengan jelingan itu? Hahaha. Testing. Testing. :-) Oh ya, gambar di banner itu di ambil oleh cik daun yang comel tu.. ;-)

Nanti. Masih belum selesai. Ia masih dalam proses penambahbaikan.

Programmer baru datang hari ini dan mengganti duduk di kerusi programmer aku. Dan aku tersingkir ke unit lain. Dalam 2 minggu, kemas barang-barang, pindah cubicle lain. Jauh dari unit sistem. Jauh dari mereka. Ada masa dua minggu di cubicle ni. Cubicle kat unit teknikal tu lama. Buruk dan huduh~ iiieeww..

Lain kali tak mau paste lagu lagi - daun kata kucing dia pun bole buat. Ye la aku tak paste lagu, aku paste artikel orang, macam ada orang tu.. :-"

Apa lagi eh? cukuplah dulu. Design layout ni pun hampir kanser otak dibuatnya. Nak rilex dulu. ;-)

0 comments:

Cerita Lama Amyz