Selasa, 22 Mac 2005

Pindah

Sedang dalam proses mengemas barang-barang di cubicle ini. Sayang sungguh nak tinggalkan cubicle yang comel ni. Tapi bila dah di-eliminate dari unit sistem ini, maka terpaksalah keluar dari sini walaupun berat di hati.

Bila kemas-kemas balik, baru rasa banyaknya barang. Sedang cubicle unit sana tu tak sebesar mana. Tak pasti lagi barang-barang dapat dimuatkan atau tidak.

Buku-buku SQL, Linux dan Dreamweaver tu sayang nak tinggalkan untuk programmer baru. Kalau dia nak, dia fotostat saja. Mana boleh simply² nak kasi kat orang lain?

Sedikit demi sedikit, perpindahan barang-barang akan dilakukan. PC mungkin perkara paling akhir saya pindahkan. Barang kecil-kecil, hadiah-hadiah, patung-patung kecil, tag-tag nama dan peralatan tulisan, adalah barang pertama akan dipindahkan esok atau lusa. Lusa? dah kena pergi Parlimen pula. Sengaja saya ini melambat-lambatkan kerja. :-) Jahat betul. Ala.. programmer baru akan mula bertugas pada 1hb April nanti. Lambat lagi kan?

Walaupun tak berapa gembira dengan suasana kerja, saya bersyukur kerana mempunyai kawan-kawan yang lucu dan selalu menghiburkan hati. :-) Lucu la U ni. Terhibur I. Sampai tersedak-sedak I gelak. Dan aktiviti bersama kawan-kawan yang lucu ini harus di jadikan amalan. Betul tak, Cik Syidah?

Suhu panas sekarang ini buat orang cepat marah. Saya tak marah. Tapi saya kena marah dengan orang. :-( Sedih sungguh la bila kena marah ni. Merajuk baru tau..!!

0 comments:

Cerita Lama Amyz