Rabu, 4 Ogos 2004

Amyz Loves Chocolate Very Much!!

Ayah baru balik dari outstation di Langkawi dan bawa pulang banyak chocolate. Ayah ingat kegemaran saya! Saya sayang Ayah! Saya suka sangat makan chocolate. Kalau saya tension, saya akan makan chocolate dengan banyak. Ini boleh menyebabkan kegemukan. Tapi saya tak peduli, gemuk atau tidak, saya tetap menjadi penggemar chocolate yang setia.

Tidak kisah apa brand pun chocolate itu, setiap chocolate kegemaran saya punya taste yang tersendiri. Chocolate yang paling saya gemar ialah Forrero Rocher dan Cadbury. Tetapi saya suka makan M&M waktu menunggu bas atau membaca kerana ia tidak mengotorkan tangan dan mulut. Chocolate Kiss Hershey juga merupakan antara chocolate kegemaran saya. Wah.. wah.. banyak sungguh kegemaran saya. Asalkan chocolate, saya akan makan. Nyam.. nyam.. nyam..

Bagi saya chocolate boleh menenangkan emosi dan tekanan yang sedang saya hadapi. Chocolate boleh buat saya yang adakalanya kelam-kabut dan menggelabah buat kerja ni, jadi cool sebentar kerana bila makan chocolate saya akan nikmati rasa chocolate sepenuhnya. Hmm.. sedapnya..

Sebenarnya sekarang saya sedang menikmati chocolate yang di beli oleh boss saya. Saya terlupa nak bawa chocolate yang Ayah beli di Langkawi pagi tadi. Nasib baik boss saya ada beli chocolate, kalau tidak mesti saya kempunan..

0 comments:

Cerita Lama Amyz