Rabu, 19 Mei 2004

Emo. Emo

Aku bukan kawan yang baik. Aku selalu sakitkan hati kawan-kawan. Aku selalu tak pedulikan kepentingan kawan-kawan. Aku selalu buat kawan-kawan terasa hati dengan aku.

Aku tak pernah dapat gembirakan hati kawan-kawan. Aku tak cuba nak memuaskan hati kawan-kawan. Aku tak dapat jadi sahabat yang baik. Aku tak dapat be there for them everytime they needed me.

Aku pentingkan diri sendiri. Pentingkan kerja. Pentingkan orang lain. Tak pentingkan kawan-kawan. Tak pentingkan orang yang aku mengaku sebagai sahabat.

Aku bukan sahabat yang baik. Menyukarkan sahabat untuk mengharap sesuatu terhadap aku. Aku selalu tak dapat memenuhi permintaan dan pertolongan mereka. Memang, entah jenis apa sahabat aku ini?

Aku bukan kawan yang baik. Dan aku tak kan dapat jadi kawan yang baik sampai bila-bila. Maafkan aku.

0 comments:

Cerita Lama Amyz