Khamis, 29 April 2004

Cerita-Cerita Lama

Dah siap semua archieve yang lama-lama. Dah letak dalam folder da_amyz, dari tahun 2001 hingga 2004 ini. Baru 3 tahun dah rasa macam bertahun-tahun. Dan pelbagai suka-duka yang aku tempuhi bersama atau seorang diri.

Pengalaman ini sesuatu yang sangat berharga. Tak semua orang dapat merasainya. Jika kita masih hidup sehingga saat ini, maka bersyukurlah kita berjaya mengatasi segala dugaan yang datang untuk menguji ketabahan kita, terutama keimanan kita.

Adakala kita rasa perit menjalani hari-hari yang sukar, tapi percayalah ia akan segera berakhir. Tak selamanya hari itu mendung. Dan beringatlah waktu gembira, kerana akan terjadinya mendung di kala kecerahan mentari hari.

Kini, menjalani hidup sekarang dan melalui hari ini, aku tahu mungkin perjalanan aku panjang atau singkat, aku tetap percaya, di satu hari nanti ada bahagia menanti aku di sana. :-)

0 comments:

Cerita Lama Amyz